Wat maakt het CIBG het CIBG? Binnen het CIBG hebben we een aantal waarden die onze identiteit kenmerken.
Waar staan we voor als CIBG?
Wij zeggen wat we doen en doen wat we zeggen en zijn hierin transparant. We spreken met één mond als we naar buiten treden. De gegevens in het beheer van het CIBG zijn veilig, correct en actueel.
Wij leveren tijdig kwalitatief hoogwaardige producten en diensten tegen afgesproken scherpe tarieven. We zeggen nee als we niet kunnen instaan voor de kwaliteit van de producten en diensten. Waar mogelijk komen we met een haalbaar en goed tegenvoorstel of advies. Er worden binnen de organisatie en met onze opdrachtgevers heldere afspraken aan de voorkant gemaakt. Medewerkers weten waar ze het over hebben en zijn een deskundige sparringpartner voor burgers, (zorg)professionals, organisaties en beleidsdirecties. We investeren in goede en gelijkwaardige samenwerking met de beleidsdirecties en Inspectie en richten ons gezamenlijk op het behalen van het gewenste maatschappelijke effect.
Wij denken in oplossingen en niet in problemen. We vragen ons regelmatig af of dingen beter of anders kunnen. We denken en bewegen mee als de situatie of de vraag verandert. Waarbij natuurlijk altijd de kwaliteit overeind blijft en het belang van beleidsdirectie, klant en collega’s wordt meegenomen. We kijken wat er om ons heen gebeurt en vragen ons steeds af wat logisch en haalbaar is voor de klant of de beleidsdirectie. We gaan voor breed inzetbare medewerkers. Dit zorgt voor doorstroom en frisse ideeën en maakt dat er snel gereageerd kan worden op pieken en dalen.
Wij zijn gericht op de omgeving en zijn ons bewust van wat er om ons heen gebeurt. Wat horen we, lezen we en zien we wat impact kan hebben op het CIBG en de dienstverlening? We handelen proactief als het gaat om ontwikkelingen in de maatschappij of in de politiek.
Waar richten we ons op als CIBG?
Komende jaren richten we ons op de volgende thema’s:
Onze Thema's
